Melestiu St 16/2, Chișinău, Moldova

Plăți asistate de agent

sigur, rapid și integrat

Asigurarea conformității PCI în cadrul afacerii dumneavoastră și ale centrului de contact poate fi dificilă în procesarea plăților cu cardul. Poate fi practic imposibil uneori să securizați fiecare sistem, de la înregistrarea apelurilor până la activitatea agentului, securitatea rețelei și backup-urilor de date.

Avem soluția pentru a vă ajuta să vă deaplicați întregul birou și mediile de rețea asigurându-vă că datele de plată nu ajung niciodată la sistemele dvs. Serviciul securizează atât traficul de intrare cât și de ieșire, permițându-vă să vă concentrați pe ceea ce contează cel mai mult pentru afacerea dumneavoastră.

Platforma noastră este recomandată de gateway-uri internaționale de plăți și PCI QSAs, livrate de profesioniști cu experiență. Vom lucra cu dumneavoastră și cu specialiștii de securitate pentru a implementa o soluție care îndeplinește cerințele afacerii dumneavoastră.

Platforma de plăți asistată de agent pentru plățile prin card Call Centre este o parte intrinsecă a setului nostru de plăți și ajută call-centrele să reducă costurile de conformitate PCI-DSS), chiar până la punctul de a face o afacere compatibilă care ar fi imposibilă fără această soluție.

II

Cum funcționează

Beneficii

Platforma de plăți DTMF supresate Call Centre

Nivelul 1 PCI-DSS Compliant v3.2

Soluție găzduită 100%, nu necesită instalarea la fața locului

Conectarea mai multor agenți

Licențiere simultană (fără licență de sediu)

Conversație continuă cu clientul atunci când preluați datele cardului

Raportare în timp real

Înlătură nevoia de a întrerupe înregistrările de apeluri

Experiență optimizată cu agentul printr-un tabloul de bord pentru clienți

Integrare cu furnizorii majori de servicii de plată

API bine conceput pentru o integrare simplă

Rata de apeluri și tranzacții competitive

Sunați-ne:
Trimite-ti-ne un e-mail:
PP

Servicii adăugătoare

Tokenizarea

Tokenizarea unui card al clientului, unde el va trebui să furnizeze o singură dată datele cardului, economisind timpul pentru plățile și achizițiile regulate. Detaliile cardului nu sunt stocate nicăieri în afara societății de carduri emitente.

Toate jetoanele vor avea o referință dedicată pentru fiecare client individual. De exemplu numărul poliței de asigurare, numărul de identificare a clientului, numele clientului, numărul de telefon etc.

Plăți repetate

Oferiți clienților dvs. un plan de plată periodic cu o gamă largă de frecvențe de plată, cum ar fi săptămânal, bilunară, lunar și altele. Dacă este necesar, poate fi creat un plan repetat / CPA (Autoritatea de plată continuă) prin procesarea a 1 leu care nu va fi luat din contul clientului.

Folosirea unui plan de plată periodic, în loc de debitare directă, vă permite să reluați plățile nereușite, să reporniți planul și să evitați costurile scumpe impuse de debitare directă. Această metodă este recomandată de FCA, deoarece datoria nu este adăugată în costul datoriei existente.

Integrare opțională

Integrarea SFTP

Validați tranzacțiile clienților dvs. și evitați verificarea tranzacțiilor și erorile umane. Veți avea opțiunea de a furniza înregistrări ale clienților sau o listă a plăților restante, astfel încât tranzacțiile să poată fi validate atunci cînd clientul efectuează o plată.

Integrează API-uri speciale

Soluțiile noastre sunt compatibile cu multe API-uri diferite, permițând integrarea cu sute de platforme diferite. Dacă este necesar, un API personalizat poate fi dezvoltat pentru a funcționa perfect cu sistemele dumneavoastră de afaceri.