Melestiu St 16/2, Chișinău, Moldova

Plăți asistate de agent

sigur, rapid și integrat

Asigurarea conformității PCI în cadrul afacerii dumneavoastră și ale centrului de contact poate fi dificilă în procesarea plăților cu cardul. Poate fi practic imposibil uneori să securizați fiecare sistem, de la înregistrarea apelurilor până la activitatea agentului, securitatea rețelei și backup-urilor de date.

Avem soluția pentru a vă ajuta să vă deaplicați întregul birou și mediile de rețea asigurându-vă că datele de plată nu ajung niciodată la sistemele dvs. Serviciul securizează atât traficul de intrare cât și de ieșire, permițându-vă să vă concentrați pe ceea ce contează cel mai mult pentru afacerea dumneavoastră.

Platforma noastră este recomandată de gateway-uri internaționale de plăți și PCI QSAs, livrate de profesioniști cu experiență. Vom lucra cu dumneavoastră și cu specialiștii de securitate pentru a implementa o soluție care îndeplinește cerințele afacerii dumneavoastră.

Platforma de plăți asistată de agent pentru plățile prin card Call Centre este o parte intrinsecă a setului nostru de plăți și ajută call-centrele să reducă costurile de conformitate PCI-DSS), chiar până la punctul de a face o afacere compatibilă care ar fi imposibilă fără această soluție.

II

Cum funcționează

Beneficii

Platforma de plăți DTMF supresate Call Centre

Nivelul 1 PCI-DSS Compliant v3.2

Soluție găzduită 100%, nu necesită instalarea la fața locului

Conectarea mai multor agenți

Licențiere simultană (fără licență de sediu)

Conversație continuă cu clientul atunci când preluați datele cardului

Raportare în timp real

Înlătură nevoia de a întrerupe înregistrările de apeluri

Experiență optimizată cu agentul printr-un tabloul de bord pentru clienți

Integrare cu furnizorii majori de servicii de plată

API bine conceput pentru o integrare simplă

Rata de apeluri și tranzacții competitive

Ideal pentru o varietate largă de sectoare

  • Servicii de Asigurare & Financiare
  • Gestionarea și colectarea datoriilor
  • Centre de contact
  • Servicii comunale
  • Asociații Locative
  • Agenții de turism
  • Hotele & Restaurante
  • Sectorul Public
  • Comerț cu amănuntul
Trimite-ti-ne un e-mail:
PP

Servicii Adiționale

Tokenizare

Când tokenizați cardul clientului, el trebuie să furnizeze detaliile cardului doar o singură dată, economisind timp la plăți și achiziții obișnuite. Detaliile cardului nu sunt stocate nicăieri în afara companiei emitente de carduri.

Toate token-urile vor avea o referință dedicată pentru fiecare client în parte. De exemplu, numărul contractului de asigurare, numărul clientului, numele clientului, numărul de telefon etc.

Plăți recurente

Oferiți clienților un plan de plată recurent cu o serie de frecvențe de plată, ar putea fi săptămânal, de două ori pe lună, lunar sau mai mult. Dacă este necesar, se poate crea un plan recurent/APC (autoritatea de plată continuă) prin procesarea unui leu care nu va fi luat din contul clientului.

Folosind un plan de plată recurent în loc de un debit direct vă permite să re-prelucrați plățile eșuate, la fel ca și repornirea planului și evitare clienții dumneavoastră să suporte costuri adiționaleatunci când nu a reușit debitarea directă taxelor. Această metodă este recomandată de către FCA, deoarece datoria nu este adăugată additional clienților care plătesc datoriile existente.

Integrare opțională

Integrarea SFTP

Validați tranzacțiile clienților și evitați potrivirea fiecărei tranzacții și investigarea erorilor umane. Veți avea opțiunea de a furniza înregistrări de clienți sau o listă de plăți restante, astfel încât tranzacțiile pot fi validate cînd un client face o tranzacție.

Integrarea bespoke API

Soluțiile noastre sunt compatibile cu multe API-uri diferite, permițând integrarea cu sute de platforme diferite. Dacă este necesar, un API bespoke poate fi dezvoltat pentru a lucra perfect cu sistemele de afaceri.