Mitropolit Dosoftei 112, Chișinău, Moldova

Plăți telefonice asistate de operator

SIGUR, RAPID ȘI INTEGRAT

Pentru companiile care acceptă plăți telefonice cu cardul de la clienți asigurarea standartului PCI-DSS poate fi o provocare. Poate fi practic imposibil să securizați fiecare element din sistem, de la preluarea și înregistrarea apelurilor, până la monitorizarea operatorilor, securizarea rețelelor, efectuarea copiilor de rezervă și restabiliarea datelor.

Soluția noastră vă permite să eliminați riscul asociat infrastructurii afacerii dumneavoastră. Utilizând plățile asistate prin operator, detaliile de plată ale clientui (de exemplu detaliile unui card de credit sau debit) nu vor fi niciodată expuse sau salvate în sistemele dumneavoastră interne. Serviciul securizează atât traficul de intrare, cât și cel de ieșire, permițându-vă să vă concentrați pe ceea ce contează cel mai mult în afacerea dumneavoastră.

Platforma noastră este recomandată de gateway-uri, procesatori de plăți internaționali și evaluatori de securitate calificați. Vom colabora cu dumneavoastră și cu echipa dumneavoastră pentru a implementa o soluție adaptată cerințelor afacerii dumneavoastră.
Platforma de plăți telefonice asistate de operator este o parte instrinsecă a suitei noastre de soluții de plată care ajută afacerile care dețin centre de contact să-și reducă costurile asociate pentru conformarea standartului de securitate PCI-DSS.

II

Cum funcționează

BENEFICII CHEIE

Platforma de plăți care permite supresarea tonurilor telefonice

Soluție conform standartului PCI-DSS, nivel 1 v3.2.1

Soluție găzduită 100%, fără instalare

Cont separat pentru fiecare operator pentru monitorizarea indicatorilor individuali de performanță

Licențiere simultană (fără licență de sediu)

Permiteți operatorilor dumneavoastră să ramână în conversație cu clientul atunci când preluați o plată

Raportare în timp real

Nu mai este necesar să întrerupeți înregistrările de apel

Experiență optimizată pentru operator printr-un tablou de bord pentru clienți

Integrare cu furnizorii majori de servicii de plată

Integrare cu orice sistem intern

Rata de apeluri și tranzacții competitive

3 Soluții de securizare a plăților telefonice asistate de operator – adaptate afacerii dumneavoastră

Opțiunea I – Securizarea apelurilor de intrare (Inbound)

Apelurile de intrare către afacerea dumneavoastră vor fi distribuite prin intermediul platformei Paylei, asftel tonurile telefonice (DTMF) sunt suprimate, iar apelul preluat de operator va conține vocea clientului. Această tehnologie permite ca fiecare apel de intrare să fie compatibil cu standartul PCI-DSS, asftel încât operatorii să poate procesa oricare plată în siguranță. Soluția noastră permite ca operatorii dumneavoastră să înregistreze toate convorbirile cu clienții. Pentru că tonurile DTMF sunt suprimate nu mai există riscul ca aceastea să fie decodate, iar detaliile cardurilor bancare să fie recuperate de către infractori.

Toate datele sensibile privind plățile sunt stocate in afara infrastucturii afacerii și sistemelor dumneavoastră, astfel reducând riscul asociat.

Pentru a efectua o plată clientul va utiliza propriul telefon să introducă detaliile cardului bancar. Operatorul va vedea în timp real rezultatul tranzacției, fără a avea access la detaliile cardului.

Ideal pentru traficul de apeluri de intrare și ieșire cu un raport de apel/plată ridicat

Ajută la de-scope-ul și înregistrarea apelurilor, PBX și apeluri

Datele cardului nu vor fi văzute sau auzite de agent

1. Clientul apelează organizația pentru a efectua o plată. Când vorbește cu un agent, linia este securizată, astfel încât să poată începe procesul de plată odată ce sunt gata

2. Pe măsură ce clientul introduce datele cardului în tastatura telefonului, agentul poate rămâne în conversație, ajutându-l dacă este necesar. Detaliile sunt mascate și transmise furnizorului de servicii de plată

3. Agentul poate urmări progresul clientului pe un tablou de bord, nu vede și nu aude date sensibile ale titularului cardului. Odată ce plata este finalizată, agentul poate trece la următorul client

1. Clientul apelează organizația pentru a efectua o plată. Când vorbește cu un agent, linia este securizată, astfel încât să poată începe procesul de plată odată ce sunt gata

2. As the customer enters their card details into their phone keypad, the agent can stay in conversation, assisting them if necessary. The details are masked and passed onto the Payment Service Provider

3. The agent can follow the customer’s progress on a dashboard, they do not see or hear any sensitive card holder data. Once the payment is completed the agent can move onto the next customer

Opțiunea II – Securizarea apelurilor prin transfer anunțat (warm transfer)

Operatorul va activa platforma securizată de plăți telefonice asistate la necesitate sau în regim ad-hoc. Atunci când clientul dorește să efectueze o plată, operatorul va trece clientul în regim de așteptare și va apela plaforma de plăți securizate, apoi va transfera apelul clientului la această linie securizată și va încasa plată de la client. Procesul de securizare a linei telefonice prin transfer anunțat durează doar câteva secunde.

Operatorul și clientul au posibilitatea de a discuta detaliile comenzii și efectua plata. Operatorul va vedea în timp real rezultatul tranzacției și va putea ghida clientul în caz de eroare.

Ideal pentru traficul de apeluri la exterior cu un raport de apel/plată redus

Nici un detaliu al cardului nu ajunge în rețea și nu este auzit de către agent

1. Clientul este la telefon cu agentul. Când clientul este gata să efectueze o plată, agentul poate asigura linia

2. Pe măsură ce clientul introduce datele cardului în tastatura telefonului, agentul poate rămâne în conversație, ajutându-l dacă este necesar. Detaliile sunt mascate și transmise furnizorului de servicii de plată

3. Agentul poate urmări progresul clientului pe un tablou de bord, nu vede și nu aude date sensibile ale titularului cardului. Odată ce plata este finalizată, agentul poate trece la următorul client

1. Clientul este la telefon cu agentul. Când clientul este gata să efectueze o plată, agentul poate asigura linia

2. Pe măsură ce clientul introduce datele cardului în tastatura telefonului, agentul poate rămâne în conversație, ajutându-l dacă este necesar. Detaliile sunt mascate și transmise furnizorului de servicii de plată

3. Agentul poate urmări progresul clientului pe un tablou de bord, nu vede și nu aude date sensibile ale titularului cardului. Odată ce plata este finalizată, agentul poate trece la următorul client

Opțiunea III – Securizarea apelurilor de iesire (Outbound)

Toate apelurile de ieșire efectuate de către operatorii dumneavoastră vor fi securizate, acest model se potrivește companiilor unde operatorii apelează clienții pentru a colecta o plată.
Toate apelurile efectuate de către operator vor trece prin platforma Paylei, iar tonurile telefonice (DTMF) vor fi suprimate, asigurând conformitatea cu standartul PCI-DSS.

Clienții pot introduce detaliile cardului în telefon în timp ce sunt conectați cu operatorul. Operatorul va vedea în timp real rezultatul tranzacției și va putea ghida clientul în caz de eroare.

Această soluție se potrivește companiilor care sună pentru a colecta plăți de la clienți, de exemplu companii de colectare și recuperare a datoriilor, companii de micro finanțare, etc.

Folosit pentru fiecare sunet cât și pentru fiecare departament

Apelurile non-plată nu trebuie să fie transmise prin intermediul platformei Border

1. Agentul sună clientul pentru a colecta o plată. Agentul este deja pe o linie sigură, astfel încât clientul poate începe procesul de plată odată ce este gata

2. Pe măsură ce clientul introduce datele cardului în tastatura telefonului, agentul poate rămâne în conversație, ajutându-l dacă este necesar. Detaliile sunt mascate și transmise furnizorului de servicii de plată

3. Agentul poate urmări progresul clientului pe un tablou de bord, nu vede și nu aude date sensibile ale titularului cardului. Odată ce plata este finalizată, agentul poate trece la următorul client

1. Agentul sună clientul pentru a colecta o plată. Agentul este deja pe o linie sigură, astfel încât clientul poate începe procesul de plată odată ce este gata

2. Pe măsură ce clientul introduce datele cardului în tastatura telefonului, agentul poate rămâne în conversație, ajutându-l dacă este necesar. Detaliile sunt mascate și transmise furnizorului de servicii de plată

3. Agentul poate urmări progresul clientului pe un tablou de bord, nu vede și nu aude date sensibile ale titularului cardului. Odată ce plata este finalizată, agentul poate trece la următorul client

-yellow-webchat
Scrieţi-ne:
phone-call-yellow
Sunaţi-ne:
Email---yellow
Trimite-ţi-ne un Email:

Servicii Adiționale

TOKENIZAREA

Tokenizare cardurilor permite clienților dumneavoastră să funizeze detaliile cardului de credit doar o singură dată, economisind timp pentru clienții fideli și plățile recurente. Detaliile cardului tokenizat nu sunt stocate nicăeri cu excpeția companiei emitenete de carduri.
Toate token-urile vor avea o referință dedicată pentru fiecare client în parte. De exemplu, numărul contractului de asigurare, numărul clientului, numele clientului, numărul de telefon etc.

PLĂȚI RECURENTE

Oferiți clienților un plan de plată recurent, frecvență plătilor poate fi setată săptămânal, lunar, trimestrial în funcție de industria dumneavostră și necesitățile clientului.
Folosind un plan de plată recurent în loc de un debit direct vă permite să re-prelucrați plățile eșuate, la fel ca și repornirea planului și evitare clienții dumneavoastră să suporte costuri adiționale atunci când nu a reușit debitarea directă taxelor. Această metodă este recomandată de către FCA, deoarece datoria nu este adăugată adițional clienților care plătesc datoriile existente.

Servicii Adiționale

TOKENIZAREA

Tokenizare cardurilor permite clienților dumneavoastră să funizeze detaliile cardului de credit doar o singură dată, economisind timp pentru clienții fideli și plățile recurente. Detaliile cardului tokenizat nu sunt stocate nicăeri cu excpeția companiei emitenete de carduri.
Toate token-urile vor avea o referință dedicată pentru fiecare client în parte. De exemplu, numărul contractului de asigurare, numărul clientului, numele clientului, numărul de telefon etc.

PLĂȚI RECURENTE

Oferiți clienților un plan de plată recurent, frecvență plătilor poate fi setată săptămânal, lunar, trimestrial în funcție de industria dumneavostră și necesitățile clientului.
Folosind un plan de plată recurent în loc de un debit direct vă permite să re-prelucrați plățile eșuate, la fel ca și repornirea planului și evitare clienții dumneavoastră să suporte costuri adiționaleatunci când nu a reușit debitarea directă taxelor. Această metodă este recomandată de către FCA, deoarece datoria nu este adăugată additional clienților care plătesc datoriile existente.

INTEGRĂRI OPȚIONALE

INTEGRARE SFTP

Integrarea SFTP vă permite să validați tranzacțiile clienților și să evitați erorile umane în reconciliere. SFTP este o metodă de transfer sigură care vă permite să încarcați o listă de plăți, de exemplu o listă de plăți restante, astfel atunci când clientul va efectua o plată prin IVR, aceasta va fi validată în lista de tranzacții restante

INTEGRARE PERSONALIZATĂ API

Soluțiile dezvoltate de Paylei sunt compatibile cu o varietate de API-uri, permițând integrarea cu sute de platforme terțe, inclusive sisteme CRM, sisteme ERP, sistem pentru support clientelă. Pentru sistemele construite in-house putem dezvolta API-uri personalizate adaptate sistemelor și afacerii dumneavoastră.

INTEGRĂRi OPȚIONALe

INTEGRARE SFTP

Integrarea SFTP vă permite să validați tranzacțiile clienților și să evitați erorile umane în reconciliere. SFTP este o metodă de transfer sigură care vă permite să încarcați o listă de plăți, de exemplu o listă de plăți restante, astfel atunci când clientul va efectua o plată prin IVR, aceasta va fi validată în lista de tranzacții restante

INTEGRARE PERSONALIZATĂ API

Soluțiile dezvoltate de Paylei sunt compatibile cu o varietate de API-uri, permițând integrarea cu sute de platforme terțe, inclusive sisteme CRM, sisteme ERP, system pentru support clientelă. Pentru sistemele construite in-house putem dezvolta API-uri personalizate adaptate sistemelor si afacerii dumneavoastră.