Melestiu St 16/2, Chișinău, Moldova

Plata IVR

Sistemul de plată automat disponibil 24/7

Recomandat de către porțile de plată și consultanții de securitate, platforma noastră de plată sigură și robustă operează într-un centru de date din Regatul Unit pentru a permite organizației dumneavoastră să proceseze plățile în orice moment – 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an.

Sistemul a fost utilizat din 2003, ajutând organizațiile să reducă ineficiența și modalitățile învechite de colectare a plăților. Vă ajutăm să vă realizați obiectivele de reducere a timpului și a banilor cheltuiți pentru preluarea și procesarea plăților, oferind un sistem de colectare și procesare complet automatizat.

Design-ul noastru IVR este testat riguros și aliniat cu sistemele de afaceri existente pentru a oferi clienților dvs. un proces de tranzacții sigur.

Soluția dumneavoastră va fi pe deplin personalizată, cu mesaje vocale profesionale înregistrate incluse. Sunt disponibile, de asemenea, suport multilingvistic și multi-valută.

Platforma noastră compatibilă cu PCI-DSS Level 1 poate procesa plăți pentru o varietate de sectoare și servicii din întreaga lume – de la servicii comunale, asigurări, parcări, până la servicii financiare și autorități locale.

Contactați-ne pentru a afla cum am putea beneficia organizația dvs.

Beneficii cheie

24/7 Serviciul de colectare a plăților

Certificarea PCI-DSS, Level 1

100% soluție găzduită, ceea ce înseamnă că nu există o instalare la fața locului

Chitanțe SMS pentru plățile efectuate

Multi-valută, Multilingvistică și Multi-MID

Înregistrări profesionale ale artistului vocal

O gamă de integrare pentru a funcționa perfect cu sistemele existente

Complet personalizat pentru a se potrivi cerințelor dumneavoastră

Abilitatea de a tokenise carduri și de a crea plăți recurente

Raportarea în timp real

Sunați-ne:
Trimite-ti-ne un e-mail:

Ideal pentru o varietate de sectoare

Gestionarea datoriilor și colectarea datoriilor

Servicii comunale și furnizori

Agenții de turism și operatorii de turism

Servicii financiare și de asigurări

Universități și educație

Parcări publice sau private

Locuințe și case închiriate

Spitale

Caritate și non-profit

Sector public

Companii vînzări cu amănuntul

Operatori de taxi

PP

Servicii adăugătoare

Tokenizarea

Tokenizarea unui card al clientului, unde el va trebui să furnizeze o singură dată datele cardului, economisind timpul pentru plățile și achizițiile regulate. Detaliile cardului nu sunt stocate nicăieri în afara societății de carduri emitente.

Toate jetoanele vor avea o referință dedicată pentru fiecare client individual. De exemplu numărul poliței de asigurare, numărul de identificare a clientului, numele clientului, numărul de telefon etc.

Plăți repetate

Oferiți clienților dvs. un plan de plată periodic cu o gamă largă de frecvențe de plată, cum ar fi săptămânal, bilunară, lunar și altele. Dacă este necesar, poate fi creat un plan repetat / CPA (Autoritatea de plată continuă) prin procesarea a 1 leu care nu va fi luat din contul clientului.

Folosirea unui plan de plată periodic, în loc de debitare directă, vă permite să reluați plățile nereușite, să reporniți planul și să evitați costurile scumpe impuse de debitare directă. Această metodă este recomandată de FCA, deoarece datoria nu este adăugată în costul datoriei existente.

Integrare opțională

Integrarea SFTP

Validați tranzacțiile clienților dvs. și evitați verificarea tranzacțiilor și erorile umane. Veți avea opțiunea de a furniza înregistrări ale clienților sau o listă a plăților restante, astfel încât tranzacțiile să poată fi validate atunci cînd clientul efectuează o plată.

Integrează API-uri speciale

Soluțiile noastre sunt compatibile cu multe API-uri diferite, permițând integrarea cu sute de platforme diferite. Dacă este necesar, un API personalizat poate fi dezvoltat pentru a funcționa perfect cu sistemele dumneavoastră de afaceri.