Melestiu St 16/2, Chișinău, Moldova

Click-to-Pay

Sporiți conversia plăților prin SMS, prin e-mail și prin web chat

Trimiteți un SMS sau e-mail clienților dvs. cu o adresă URL care va preforma detaliile de referință și suma sumelor plătite. Combinați cu serviciul Web Payment pentru o soluție completă și integrată.

Creșteți conversia plăților cu Click-to-Pay, realizând un SMS personalizat sau un e-mail cu un link URL unic pentru fiecare destinătar. Acest serviciu de plată prin legături lansează o pagină web de plată prietenoasă mobilă cu informații prealabile necesare fiecărui client, care le permite să confirme detaliile de plată și să finalizeze tranzacția.

Un client poate introduce noi date despre cartelă sau poate utiliza un card stocat anterior, facilitând astfel efectuarea unui proces de plată de către un client. Nu este nevoie să introduceți un număr de referință sau o sumă de plată, ci doar o metodă de plată.

Beneficii cheie

Câmpuri dinamice multiple pentru a personaliza conținutul mesajului la destinătarii individuali, cu un link către un portal de plată completat automat

Creșteți conversia plăților reducând substanțial pașii necesari pentru efectuarea plății

Funcționează pe toate dispozitivele de navigare web – smartphone-uri, tablete, laptop-uri sau PC-uri

Posibilitatea de a vă conecta la o pagină cu plată web, compatibilă în întregime cu marcaje, 3D Secure, compatibilă cu PCI

Integrarea cu sistemele dvs. de afaceri pentru a utiliza detalii de referință ale clienților

Trimite-ti-ne un e-mail:
ff

Cum se poate utiliza metoda Click-to-Pay?

Colectarea unei plăți remarcabile sau efectuarea unei achiziții

Un SMS sau un e-mail este trimis unui client care solicită o plată printr-un link web unic, prin direcționarea directă a clientului către o pagină web pentru a introduce detaliile cardului, ocolind orice necesitate de a introduce informații despre comenzi sau referințe ale clienților.

În cazul în care cardul a fost salvat în siguranță în cont, toate informațiile despre card sunt completate în prealabil sau pot fi introduse noi detalii despre carte pentru a finaliza procesul. Un SMS sau e-mail este trimis ca chitanță de plată.

II

Cum funcționează

Plăți securizate la fața locului și la fața locului

Achiziționarea produselor sau serviciilor

Un agent este la fața locului cu clientul care tocmai a finalizat o achiziție. Agentul introduce date despre depozit sau cumpărare, inclusiv numărul de telefon sau adresa de e-mail a clientului, care primește apoi un SMS sau un e-mail care leagă o pagină de plăți securizate complet.

Apoi, clientul poate finaliza plata într-o manieră compatibilă cu PCI pe propriul dispozitiv, iar agentul de vânzări nu văd sau aude niciun detaliu sensibil de card.

Colectare de datorii

Un ofițer de executare se află la fața locului, iar debitorul plătește o plată. Ofițerul introduce detaliile cazului (inclusiv orice plan de plată), cheile din numărul de telefon al debitorului sau adresa de e-mail pentru a trimite un SMS sau un e-mail care se îndreaptă către o pagină de plăți securizate cu drepturi de autor. Debitorul poate efectua plata în mod compatibil cu PCI pe propriul dispozitiv. Ofițerul executiv nu vede sau aude niciun detaliu al cardului.

II

Cum funcționează

Ideal pentru o varietate de utilizări

Recuperări de datorii, plăți și mementouri pe factură

Plăți la domiciliu sau la fața locului

Memento-uri de reamintire și servicii de anulare

Comunicații de utilități, cum ar fi solicitările de citire a contoarelor

Marketing și mesaje promoționale

Trimite-ti-ne un e-mail:
PP

Servicii Adiționale

Tokenizare

Când tokenizați cardul clientului, el trebuie să furnizeze detaliile cardului doar o singură dată, economisind timp la plăți și achiziții obișnuite. Detaliile cardului nu sunt stocate nicăieri în afara companiei emitente de carduri.

Toate token-urile vor avea o referință dedicată pentru fiecare client în parte. De exemplu, numărul contractului de asigurare, numărul clientului, numele clientului, numărul de telefon etc.

Plăți recurente

Oferiți clienților un plan de plată recurent cu o serie de frecvențe de plată, ar putea fi săptămânal, de două ori pe lună, lunar sau mai mult. Dacă este necesar, se poate crea un plan recurent/APC (autoritatea de plată continuă) prin procesarea unui leu care nu va fi luat din contul clientului.

Folosind un plan de plată recurent în loc de un debit direct vă permite să re-prelucrați plățile eșuate, la fel ca și repornirea planului și evitare clienții dumneavoastră să suporte costuri adiționaleatunci când nu a reușit debitarea directă taxelor. Această metodă este recomandată de către FCA, deoarece datoria nu este adăugată additional clienților care plătesc datoriile existente.

Integrare opțională

Integrarea SFTP

Validați tranzacțiile clienților și evitați potrivirea fiecărei tranzacții și investigarea erorilor umane. Veți avea opțiunea de a furniza înregistrări de clienți sau o listă de plăți restante, astfel încât tranzacțiile pot fi validate cînd un client face o tranzacție.

Integrarea bespoke API

Soluțiile noastre sunt compatibile cu multe API-uri diferite, permițând integrarea cu sute de platforme diferite. Dacă este necesar, un API bespoke poate fi dezvoltat pentru a lucra perfect cu sistemele de afaceri.