Apeluri vocale de ieșire, mesaje text și mesaje WhatsApp
Creșteți traficul interacțiunilor de intrare și îmbunătățiți gradul de implicare al clienților
Sunteți de acord ca echipa dumneavoastră să petreacă 90% din timp contactând persoane care nu răspund?
Serviciul nostru inteligent de ieșire demonstrat că poate crește de până la patru ori mai mult gradul de implicare al clienților și reduce munca manuală necesară pentru a contacta clienții sau potențialii clienți.
Trimiteți mesaje vocale, mesaje text sau mesaje WhatsApp oriunde în lume, economisind echipei dumneavoastră timp prețios și permițându-le astfel să se focuseze pe răspunsuri și obținerea de rezultate. În cele din urmă, nimănui nu îi place să apeleze număr după număr, și să seteze memento-uri de reapelare sau să actualizeze baze de date ale clienților.


1. În tabloul de bord Outbound, agentul încarcă un fișier cu o listă de destinatari cu detaliile specifice ale mesajului. Aceasta poate include numele, numărul de telefon și orice referințe de care au nevoie. Agentul selectează mesajul vocal pe care platforma de ieșire îl va reda automat tuturor destinatarilor.
2. Odată ce au primit răspuns destinatariI vor auzi un mesaj vocal și câteva opțiuni suplimentare. De exemplu: apăsați tasta 1 pentru a fi transferat la un IVR automat de plată sau apăsați tasta 2 pentru a vorbi cu un operator. În acest caz, clientul a optat pentru a vorbi cu un operator.
3. După ce a vorbit cu operatorul, clientul are posibilitatea de a efectua o plată sigură, dacă este necesar. Deoarece operatorul are deja detaliile sale, acesta își va actualiza contul automat în urma plății.

1. În tabloul de bord Outbound, agentul încarcă un fișier cu o listă de destinatari cu detaliile specifice ale mesajului. Aceasta poate include numele, numărul de telefon și orice referințe de care au nevoie. Agentul selectează mesajul vocal pe care platforma de ieșire îl va reda automat tuturor destinatarilor.

2. Odată ce au primit răspuns destinatariI vor auzi un mesaj vocal și câteva opțiuni suplimentare. De exemplu: apăsați tasta 1 pentru a fi transferat la un IVR automat de plată sau apăsați tasta 2 pentru a vorbi cu un operator. În acest caz, clientul a optat pentru a vorbi cu un operator.

3. După ce a vorbit cu operatorul, clientul are posibilitatea de a efectua o plată sigură, dacă este necesar. Deoarece operatorul are deja detaliile sale, acesta își va actualiza contul automat în urma plății.

1. În tabloul de bord Outbound, operatorul încarcă un fișier cu o listă de destinatari cu detaliile specifice ale mesajului. Aceasta poate include numele, numărul de telefon și orice referințe de care are nevoie. Operatorul selectează șablonul SMS pe care platforma de ieșire îl va trimite automat tuturor destinatarilor.
2. Odată ce mesajul este primit de către destinatari, aceștia au opțiunea de a face clic pe o pagină web. De exemplu: vizualizarea ofertelor exclusive, evenimente viitoare sau orice alte promoții ale companiei. În acest caz, clientul este directionat să efectueze o plată sigură pe site-ul său web.
3. Plata este apoi procesată în siguranță, fără ca datele sensibile de plată să fie stocate vreodată in sistemele companiei. Operatorul are capacitatea de a monitoriza performanța campaniei și de a supraveghea plățile reușite, nereușite și cele în așteptare ale clienților.

1. În tabloul de bord Outbound, operatorul încarcă un fișier cu o listă de destinatari cu detaliile specifice ale mesajului. Aceasta poate include numele, numărul de telefon și orice referințe de care are nevoie. Operatorul selectează șablonul SMS pe care platforma de ieșire îl va trimite automat tuturor destinatarilor.

2. Odată ce mesajul este primit de către destinatari, aceștia au opțiunea de a face clic pe o pagină web. De exemplu: vizualizarea ofertelor exclusive, evenimente viitoare sau orice alte promoții ale companiei. În acest caz, clientul este directionat să efectueze o plată sigură pe site-ul său web.

3. Plata este apoi procesată în siguranță, fără ca datele sensibile de plată să fie stocate vreodată in sistemele companiei. Operatorul are capacitatea de a monitoriza performanța campaniei și de a supraveghea plățile reușite, nereușite și cele în așteptare ale clienților.
Expediați mesaje de reamintire pentru programări, monitorizați plățile restante, expediați mesaje importante clienților și multe altele. Dețineți controlul deplin pentru expedierea mesajelor generice sau personalizate către fiecare destinatar cu un mesaj clar de acțiune. Dacă solicitați persoanelor să vă contacteze în mod direct, pur și simplu programați campaniile de expediere pentru a se sincroniza cu disponibilitatea echipei dumneavoastră.
Pentru a stimula conversia plăților, serviciul de ieșire funcționează armonios cu serviciu nostru recunoscut Click-to-Pay pentru o soluție de plată performantă.